Fall season

Efter en väldigt trevlig (om än något kort) sommar så ser jag verkligen fram emot den fortsatta hösten.
 
Lista på saker jag ser fram emot mest just nu:
 
- Att få flytten överstökad. Behöver jag nämna att jag HATAR att flytta? Det är dyrt, det är tidskrävande, det suger ut all ens energi. Hoppas ta mig igenom nästkommande vecka utan begynnande magsår.
 
- Att boa in mig i nya Lyan. ÅH åh åh! fasiken vad jag ser fram emot att bo nära Rådmansgatan/Odenplan. Utanför dörren går även en direktbuss som tar mig till jobbet på 15 min.
 
- Yasuragi med jobbet den 12 September (Yay!) Efter flyttkaos känner jag att det verkligen kommer vara välbehövligt att sjunka ned i en varm källa och pusta ut. Vi har även inbokat något form av "Lighter movement" på schemat så håller tummarna för att det är yoga!
 
- Att fylla 28 år... (Okej, lögn!)
 
- Att fortsätta utvecklas inom yogan och börja Yoga på Altromondo.
 
- Men mest av allt ser jag bara fram emot hösten/vintern! (Skippar dock gärna halkan).
 

Kommentera här: