Bedroom inspiration

Vet att jag tjatar om flytten, men tusan va taggad jag är!
 
På fredag hämtar jag nycklarna till nya pärlan och måndag den 6e går flyttlasset. Tydligen var just min flyttfirma väldigt busy nu i början i Juli. Fick nästintill böna och be för en tid. Men tursamt nog så löste det sig. Flyttar dock ganska mycket smågrejer redan på söndag den 5e.
 
Har så mycket inredningsideer som snurrar. Lyckades efter mycket om och men till slut bestämma mig för en säng som jag beställde för några dagar sedan. (Förhoppningsvis blir den levererad i samband med att jag flyttar in). Förutom min säng, som är svart med en svart gavel så kommer jag inreda i mycket vitt och naturtoner med en liten touch av rosa. Jag är en av dem som tycker det är extremt svårt att inreda med rosa utan att det ser frilly, "prinsessigt" eller bara tacky ut. Skulle aldrig våga köpa en möbel i den färgen. Men icke-konstanta textiler, kuddar och mattor är roligt att exprimentera med. Tänk er romantik, fast på ett avskalat sätt.
 
Här kommer lite inspo från Pinterest

Kommentera här: