Learning to fly

 
Det var en så bra fredag igår. Alla dagar är dock lite extra underbara på sommaren. Går omkring i ett konstant lyckorus just nu. Kan antingen bero på att jag överdoserar Vitamin D eller för att jag äntligen har fått nycklarna till mitt nya hem (Gissar på en kombo av de två). Ca 3-4 min från tuben i Karlaplan och granne med Tessinparken ligger pärlan.
 
Får se om jag bjuder på en lite sneak-peak bild imorn eller om jag sparar en walkthrough tills jag har kommit i ordning. Just nu är den helt tom så det finns inte så mycket att bjuda på.
 
Imorn händer det dock grejer, första lasset av småpryttlar, dvs, köksprylar, kuddar, gardiner, mattor, duschdraperi, playstation, tv, m.m flyttas över. Idag har tvättmaskin och torkis gått varma så att allt är crispy clean tills inflytt. På onsdag levereras min nya soffa och förhoppningsvis även min nya säng, hoppas hoppas!
 

Kommentera här: