As I move my feet towards your body, I can hear this beat it fills my head up, and gets louder and louder...

Vill egentligen bara dela med mig lite av min bliss just nu. Förutom att jag spenderat det senaste dagarna hos syrran (där jag just nu gosar med finaste muffin tuffin) så har jag även haft lyckan att träffa en helt underbar själ som gör mig så lycklig <3 Det låter så extremt klyschigt, men till och från känns det som om jag måste nypa mig själv... How did I get this lucky?
 
2 bilder från de senaste dagarna... Umgicks med min finaste och hann även dela en bit kaka med syster L innan jag tog tåget till Strängnäs.
Bella blir bara större och större varje gång jag ser henne <3 Så fort man nämner hennes namn så ler hon verkligen med hela ansiktet, så underbart, det värmer upp ens själ.

Kommentera här: