Taken

Tror att jag möjligtvis kan ha den mest underbara pojkvän en tjej kan ha, sorry girls, he's all mine ;). Min fina förtjänar en medalj för att han har stått ut med mig de senaste dagarna, särskilt igårkväll och imorse när han låg och tröstade mig medans jag hade så ont i mina förbannade njurar att jag bara grät, not one of my high points...

Har nu iaf påbörjat en antibiotikakur, så förhoppningsvis är all sveda och värk snart history...

Dagens höjdpunkt btw var definitivt när min älskling föreslog att vi skulle se filmen Taken, HAHA! Så. Extremt. Rolig. Film! En sån där film som man inte bör skratta åt men gör iaf. Definitely cheered me up! Vill inte vara fördomsfull men det märks att filmen är gjord för en amerikans publik... Gawd, I'm awful xD Att gå och se uppföljaren på bio känns nu nästan obligatoriskt.

Huvudrollsinnehavaren Liam Neeson (här i Schindler's List)

Kommentera här: