Even before the first leaf falls, you can feel the seasons click

Inte mycket att rapportera just nu, förutom att individen nedanför på bilden gör mig så extremt lycklig. De hörde även av sig från gymmet jag jobbade på förra veckan och bad mig komma tillbaka, vilket känns jäkligt kul! Trevligare arbetsplats får man leta efter.
 
Tänkte tillbaka på allt jag har varit med om i sommar. Nya möten, utgångar, fester, midsommarfiranden, tid på gymmet, människor som har kommit och gått, relationer som har brutits upp, nya relationer som har bildats, drama, drama, och mer fucking drama!... Hur det gick till då jag utvecklade känslor för en killkompis och hur jag började styrketräna endast för att få vara nära honom (haha!) Hur jag förförde honom, (han förförde även mig så jag antar att det var lite fifty-fifty där ;) Spänningen, attraktionen, hur två individer talade samma språk och förstod varandra, hur det resulterade i ett förhållande. Fortfarande svårt att ta in hur stort avtryck han faktiskt har gjort på mitt liv... Hade aldrig kunnat drömma om att det skulle ta alla de vändningarna det har gjort (be careful what you wish for cause you just might get it :)
 

Babycakes ♥
 
Ibland glömmer man bort att stanna upp och bara njuta. Njuta av hur bra allt känns för tillfället, njuta av känslor som konstant växer sig starkare, njuta av en passion som gör en vild och galen och stark och levande.
 
Gud ska veta att jag absolut inte tar något av det jag har för givet, är så otroligt tacksam för varenda sekund <3

Kommentera här: