For some minutes, before she fell into a deep, dreamless sleep, she just lay quiet, smiling at the ceiling

Först och främst, tack så jättemycket till alla som ringde, messade, skickade mail, eller gratulerade via Facebook. Blir varm i hjärtat, samtidigt skäms jag lite eftersom jag själv är extremt dålig på att hålla reda på andras födelsedagar och gratta tillbaka *putting on the cone of shame* Hoppas ni vet att jag tycker om er alla iaf :)

Gårdagen var supermysig! Njöt av Sizzling Fajitas, drack rosa drinkar, öppnade presenter och såg James Franco i storbild. Kände mig (utan att överdriva) på topp hela dan. Kunde inte haft en bättre födelsedag :D

Den började faktiskt redan när jag var 23 år och 2 timmar, med andra ord kl 04.51 då jag väcktes av min ömma moder med sång, frukost på sängen och skumpa. Haha, min kära mamma, she's nuts, I love her <3

Lite bilder från igår/idag :) (Min gamla Iphone-kamera är tyvärr inte sådär jätteoptimal)


Lovely gifts och världens mest klockrena kort från storasyster L <3



Btw, min fina syster och storebror Peter har förlovat sig :D
Wow, det där lät incestiöst, men det är det inte! xD Jag ser Peter som en storebror. Snart blir han det officiellt också ;)



She's got the glow! <3

Kommentera här: