One of those lists

Dessa listor, antingen hatar man dem eller älskar dem...
Denna var dock lite underhållande att fylla i. Read or ignore xD

Är du kär just nu: jag vill svara nej, men jag är inte riktigt där än.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? So far, exakt en person.
Är du förlovad/gift/sambo: Nein
Har varit något av ovanstående: Haha, jag och Jen var sambor ett tag xD
Har hånglat den senaste månaden: Ja
Har haft sex den senaste månaden: Ja
Har haft sex det senaste halvåret: duh!
Har haft sex med någon av motsatt kön: Har bara haft sex med det motsatta könet
Har haft sex med någon av samma kön: Nej, eftersom jag inte attraheras av tjejer som jag attraheras av killar, kommer tjej-sex antagligen aldrig att bli min grej.
Har haft sex på offentlig plats: hehe!
Har haft en semesterflirt: Nja, "semesterflirt" låter så billigt! Det var absolut inte någon random fling.
Har blivit friad till: Men hallå, jag är 22 xD Även om någon jag var kär i skulle fria skulle jag svara nej.
Har blivit ombedd att lämna en krog/restaurang pga för vilt hånglande: Haha, förargelseväckande beteende ftw! Vi blev inte utslängda men andra gäster höjde antagligen på ögonbrynen. Definitivt lite för kinky, men det var kul xD
Har haft sex med en lärare/chef: haha, I wish... Skoja! xD
Har varit på porrklubb: Räknas erotikmässan? Kinky stuff + striptease. Good times! ;)
Har hånglat med fler än en under samma dygn: yep
Har en låda full med sexleksaker: haha, alla har vi väl någon slags "naughty drawer", och de som säger att de inte har det ljuger! xD
Har haft cybersex: O yes, I like it! xD En sådan konversation skulle dock tyvärr aldrig funka lika bra på svenska, skulle bara känna mig fånig.
Raggat upp någon på internet: Nja, aldrig seriöst... Dock har folk försökt ragga upp mig x antal gånger.
Har du haft ett one-night-stand? Faktiskt inte, de jag haft sex med (även när det har varit oseriöst xD), har jag alltid umgåtts med mer än en gång.
Största åldersskillnaden på dig och ett hångel? hm... Ibland har man hånglat med folk man inte har vetat åldern på, runt 10-12 år äldre än mig är nog den äldsta.
Vad tänder du på? Asshole-players? Skoja! xD Nej, men självförtroende, intensiva ögon, karisma, personer som är sig själva, är trygga i sig själva, vågar ta kontrollen och "sweeps me off my feet!".
Hur många har du hånglat med på en kväll som mest? Runt 2-3 stycken.
Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? a couple of times ;)
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Tyvärr, vi har dock haft kontakt efter det så i nuläget känns det överspelat
Hur många namn finns det på din hångellista?
Oh wow... Känns ju som om man hånglar upp någon ny varje gång man går ut xD Jag slutade hålla räkningen efter 25.

Kommentera här: