Maybe we forgot all the things we are when we are together?

Dagens repeat:
Alla låtar av Ellie Goulding. Jag har precis upptäckt hennes storhet, (I know, bättre sent än aldrig ;) Hon är iaf helt fantastisk <3


Favoriterna just nu: Under the sheets, Starry Eyed, Guns and Horses, Lights, Human, Everytime you go, Little dreams...

Det här är btw min tredje vecka med Spotify Premium. Superpraktiskt att kunna spela låtarna i mobilen. Har man dock inte Appen inställt på "offline mode" förbrukar den batterier snabbt som tusan :P

Kommentarer:

1 L:

skriven

Jag undrade just när du skulle komma underfund med att det finns ett sån knapp.

2 Anna:

skriven

Haha, jaja, glöm inte att jag var trogen Itunes-användare innan jag upptäckte Spotifys storhet

3 L:

skriven

Starry Eyed är bra.

4 Anna:

skriven

Visst är den! ;)

5 Jen:

skriven

Se vad bra det blev av att vi bodde ihop ett tag, trots att du tröttnade på min ena, EXTREMT korta spellista :P

6 Anna:

skriven

Hahaha! Would you hoooold it aaagaaaiiinst meeee? xD

Kommentera här: