When they say don't push the big red button, it's all you want to do

Dagens citat:

"And at the end of the day, I ended up with nothing. Why? Because I got fed up - confronted him and put my foot down. I told him it was either all or nothing with me, and he chose nothing (...) the next day, he was already with someone else."

- Citatet är ett utdrag från den här texten.

Förutom en del ändringar känns det här som något som kunde ha skrivits av mig för ett par månader sedan.

Trots att alla kort är utlagda på bordet och man är fullt medveten om spelreglerna från start tror jag det är oundvikligt att inte känna sig lite lurad ändå när starka känslor blir involverade. Att släppa och gå vidare är det man måste göra. Det tar tid. Man måste inse att man faktiskt förtjänar bättre innan det är möjligt.

I dagsläget har jag lämnat det förflutna bakom mig. Jag hyser absolut inget agg eller någonting, vilket jag är extremt glad och lättad för.

Kommentera här: