Little miss giggles

Garderobsrensningar är alltid en spännande historia...

Man hittar oanvända kläder med prislappen kvar, kläder som man inte hade någon aning om att man ens hade köpt. Hoochie-stövlar och Louboutin-kopior man inte kan gå i, plus neon-färgade saker I wouldn't be caught dead wearing!

Trots att jag aldrig kommer använda (en rosa tutu?) dessa två hade jag inte hjärta att slänga dem...


För de som inte vet kan jag berätta att jag hade en extremt bubbelgums-rosa period i högstadiet. Hela min garderob var i samma färg och jag blev allmänt känd som "den fnittriga rosa tjejen". Haha, lite udda för en person vars garderob i dagsläget består av 95% bara svart. Rosa är fortfarande en favorit, men jag växte ifrån behovet av att hela tiden vara "über-girly" (whatever that means) och klä mig i den färgen. I dagsläget är det helt enkelt inte jag.

Kommentarer:

1 L:

skriven

Ja eller så tvingar man på sin syster en svart sparkdräkt som måste blivit införskaffad i ett svagt ögonblick. Ha ha ha!

2 Anna:

skriven

Jag tror att den officiella benämningen är byxdress darling xD



Den passade dig som handen i handsken ju.

Thumbs up till att mitt gamla crap kommer till användning och verkligen kan vara till glädje för någon annan, haha!

Kommentera här: