Min första Lista


Gillar listor :) Hittade den här hos Kenza.
Here it goes...

1. Hur gammal är du om fem år?
25år
2. Vem var den sista du träffade? min mami
3. Hur lång är du? 179cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight (haha, junkie!)
5. Vem ringde du senast? Kitten, imorse.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "haha, naww ;) cutie!" till min KittyCat
7. Vad är dagens planer? Ringde runt till eventim för att fixa biljettstrul.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och...beror på till vem.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda...min pappa gick bort när jag var 12 år.
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll när hon sa "god natt" :)
11. Vilken ögonfärg har du? Brungröna
12. När vaknade du idag? haha, runt 12.30 -Oopsi :P
13. Har du någon gång hittat en katt? Vår nuvarande katt "kurris" hittade min mor faktiskt övergiven i en kompost. 
14. Vilken är din favoritplats? Hm, Thailand? sängen? en soft uteservering i sommarvärmen? finns många trevliga platser ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Vårdcentralen eller akuten *rysningar!* :S
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis känd och gift med 
Miyavi -Haha! XD. Well, gift, kanske barn? trevlig litet semesterhus i Thailand. Förhoppningsvis lite mer stadgad och har möjligheten att göra det jag verkligen vill 
-Utveckla min kreativitet! 
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret och clowner! -still do. Efter att jag hade sett "It" vågade man ju knappt duscha :S
18. Vem fick dig att skratta senast? Kitten ♥
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha, maybe ;) Min syrra äger dock några stycken.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. Min macbook, min baby!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? haha, med, oftast ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4st, sover dock med en.
23. Hur många landskap har du bott i? eh, 2? typ
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Oja, det har hänt, usch, hate it!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor, när jag är hemma. Hatar att frysa om fötterna. 
26. Är du social? Jodå det tycker jag, mer nu än för ett par år sedan.
27. Vilken är din favoritglass? Får bli 7Elevens yogurtglass utan socker. Det är den enda jag tillåter mig själv att äta.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa! resa! ;D och spara pengar till en lägenhet
29. Tycker du om kinamat? Yummi. Spelar ingen roll att 3 små rätter är svennigt, det slår aldrig fel.
30. Tycker du om kaffe? Träffar du mig i Centralen mitt på dan så har jag garanterat en latte från pressbyrån i handen
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? nope, sover på mage.
33. Kan du spela poker? haha, inte bra :P
34. Tycker du om att mysa? Definiera "mysa"... haha självklart ;)
35. Är du en beroendemänniska? ehm, nej jag har inge laster -haha (lögn)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nicole Richie fyller år på samma dag, men hon är äldre.
37. Vill du ha barn? Jodå, i framtiden
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Några enstaka japanska fraser, men dom kommer bara fram på fyllan XD
39. Har du någonsin åkt ambulans? Yes, för några månader sedan, gallstensanfall.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. (Havet om man kan se botten).
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och nöjen.
42. Äger du dyra smycken? Nja, inte jättedyra
43. Har du någon gång testat narkotika? Never!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? haha, ehm...drack ett glas vatten nyss
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mig själv? XDXD Nej, men Kitten! my dearest darling ;D
46. Välj ett ärr på din kropp? Gamla myggbettsärr på benen, sjukt störande
47. Vad har du för ringsignal? Telefonsignaler är allmänt irriterande, brukar ha min på ljudlös. Annars typ Nokias egna.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror inte det, tyvärr
49. Flirtar du mycket? Haha, efter några "Tequila" slash "Redbull Vodka" I kiss my insecurities goodbye
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Photo Booth, at home
51. Kan du byta olja på bilen? haha, nope (tur att jag inte har en egen bil)
52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig. Har dock kört för fort ett antal (många) gånger.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilight, första.
54. Läser du dagstidningen? Ibland, kollar oftare in nyheterna på TVn
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte längre
56. Dansar du i bilen? Oja, alltid när jag kör själv! ;D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar typ aldrig på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Nonni nummer 0855******"
59. När var du i kyrkan senast? haha, när jag tog studenten? 
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser min blogg och äger en egen :)

Kommentera här: