Just an average wednesday

Det här kommer bli ett medicinskt inlägg...Haha, sexigt!  -Bear with me XD

Har en längre tid haft problem med gallsten, som har resulturat i gallstensanfall. Har utöver det även fått veta att min sköldkörtel är fucked. Den är med och påverkar bl annat ämnesomsättningen.

Anyways, hade iaf en tid imorse på vårdcentralen, my favorite place in the 
whole damn world :P 
Hatar att gå dit! Att sitta i väntrummet och bara känna det krystade stämningen bland andra patienter (Man skulle kunna tro att det var väntrummet till gynekologen och samtliga patienter redan är medvetna om att de hade en könssjukdom). 
Vet faktiskt inte varför jag tycker det är så obehagligt. Skulle säkerligen inte ha lika stora problem att gå dit om min läkare påminde lite mer om Dr Cullen ;D. Inget ont om Ola, han är noggrann -men extremt humorlös! :P 
Well well, fick faktiskt några besvarade leenden idag, det och lite knark utskrivet XD. Nu är det bara att vänta och se om mina värden rättar till sig. Gallstensjävlarna får jag tydligen leva med så länge de inte är livshotande. Woho, lucky me.

Spenderade även lite kvalitetstid med syrran, var på ett jättetrevligt fik i Midsommarkransen. Hade tänkt ta en bild med glömde självklart kameran hemma.

Dagens elloge går till min kära mor som idag var med och genomförde Blodomloppet. Hon fick bl annat en medalj, gissa om hon var mallig för det -haha! ;D

Kommentera här: