Who needs red bull?

Har sån överskottsenergi så jag nästan kan flyga iväg xD
Var ute och powerwalkade i över en timme, men den finns fortfarande kvar. 

Hur kommer det sig att jag alltid har en sån energi dagen innan utgång? Haha, typiskt ;P 

Imorn gäller det att ha spenderarbyxorna på sig. 180kr vill de tydligen ha för inträde på 90s. Det är inte vanliga 90s iofs, utan tydligen någon slags super 90s på München-bryggeriet i samband med Pride.
- Singstar med Sanna Bråding,..Oh, I'm so there xD

Ska jag spendera 180 spänn på inträde så hoppas jag banne mig att lite straighta snyggingar tar sig dit också! ;)

Eller iaf halvstraighta, hahaha!

Kommentarer:

1 Kitten:

skriven

självklart

resestorlek, praktiskt va? ;D



Ooh, men det blir skitbra XD

But you like the gay ones right? XD moahahaha ;D

evil

2 BabyJ:

skriven

Biatch, you ARE evil! hahaha xD

I don't like them! THEY like me!!

for some reason :P

Kommentera här: