Sad Mac

Plats: ett random bibliotek, in the center of Gnesta :)

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men min kära macbook ville tydligen inte leva längre och gav upp. Jag kunde självklart inte acceptera detta faktum utan skickade in den på reparation, you bastard! hoppas du får många elchocker!  
Lär med största sannolikhet få tillbaka den tom :P
Om jag nu hade varit en smart flicka och sparat allt mitt innehåll på en extern hårddisk så hade en stor förlusten kanske kunnat undvikas...Oh well, fresh mac, fresh start...or something.

Spenderar just nu ca 4 dagar ensam i vårt ödliga och hemsökta hus. Ja, det är hemsök, och creepy! 

För övrigt så blir det nog utgång med kära Kitten & Co på onsdag, och förhoppningsvis en trip till hennes fina skärgårdsidyll i helgen :D

Konsertschema:
Madonna 9/8
Miyavi 24/9
Mucc 10/10
Exciting! 

På återseeende! :)
 

Kommentarer:

1 Kitten:

skriven

å polly va gott XD



ne, men va fan, vi får sluta hitta på grejer

ett- jag blir sjuk

två- behövs mer action? ;D



(självklart ska vi inte sluta

jag ska bli frisk o vi ska ut nu igen

fan, min plånbok mår inte bra av att vara vän med dig :p)

Pussåkram <3

Kommentera här: