Vacay

Varje år kommer det en film som man inte riktigt vet om man tycker är bra eller inte eftersom den är så obehaglig att titta på. Har generellt väldigt svårt för övervåld och tortyrliknande scener a la Zero Dark Thirty, får ont i magen av tanken. Häromdagen hyrde vi Prisoners (de sista personerna på planeten som fortfarande hyr filmer i en videobutik). Nu i efterhand ångrar jag att jag såg den, filmhelvetet gav mig mardrömmar. Klamrade mig även fast som en igel på Tor resten av kvällen.
 
Nåväl, gör ett försök till att förtränga den och istället fokusera på att jag från och med nu är ledig i 6 dagar framåt!! Vi har en fullspäckad påsk framför oss. Strängnäs imorgon, (syrran har tydligen köpt en 5 kilos kalkon, vi går emot traditionen att äta lamm). På lördag firar jag och Tor med gemensamma vänner, och på söndag ska vi grilla hemma hos mamsen <3 Behöver lite family-time! Har saknat min systerdotter galet mycket!
 
Bjuder på lite gamla vårbilder

Kommentera här: