Cat with christmas pudding garland

Jag längtar efter snö, vinter och jul!! Inte så mycket kylan eller mörkret, eller jo, kylan, helt klart! (hey, I never claimed to be normal). Men mest av allt ser jag fram emot att julpynta och fira vår första jul tillsammans som sambos. Har redan utsett en perfekt plats för julgranen och vilket fönster julstjärnan ska hänga i. Stora debatten här hemma just nu är om vi ska ha en i plastgran eller en riktig. Tor propsar på en riktig, det hade iofs varit ganska mysigt.
 
I min familj när jag var yngre så klädde vi alltid granen tillsammans. Pappa hämtade ner allt pynt från vinden, mamma ordnade så fint med ljus överallt, julmusik spelade. Har så många fina minnen från mina barndomsjular, ska ge mig på och försöka återskapa den känslan. Åh, Längtar!
 
WANT! <3
http://www.mamelok.com/images/uploads/R86.JPG

Kommentera här: