10 months

Tiden går fort när man har roligt.
 
Funderade på häromdagen på vår resa som ett par. De första smsen (min darling har många talanger, to say the least), flirtandet, de första kyssarna, dejterna. Hur min älskling frågade om jag ville bli hans över ett glas rödvin på en uteservering den där sommarkvällen i augusti får snart ett år sedan, och hur långt vi har kommit sedan dess... Inflyttning, Ikeabesök, inredning, samboliv, en vardag tillsammans... Kändes som om det var 100 år sedan som vi satt på balkongen till studentlägenheten vid Tekninska högskolan. Då allt fortfarande kändes smånervöst och pirrigt, tihi! xD
 
Allt har inte varit bliss, en dans på rosor. Men det är mellan tårarna och i delandet av motgångar man hittar det sanna. Och det är först då (som jag upplever det) man finner den verkliga passionen, det sköra, det vackra, DET. Allt mellan oss är äkta. Ingen, och då menar jag verkligen ingen, känner mig så väl som Tor.
 
My redhead beauty, kärleken till dig finner inga gränser! <3

 
 
Behöver jag berätta att jag poserade ett tag att få till de här bilderna, kunde inte sluta skratta! (självdistans är viktigt! xD). Som the icing on the cake har min huns på sig min Lady Gaga-tshirt, haha!
 

Kommentera här: