Året 2013

Wow, det här året har minst sagt varit stort för mig. Packade ner mitt gamla liv i lådor och påbörjade ett nytt. Har växt mycket, både som människa, och i min yrkesroll. De första tre månaderna av 2013 jobbade jag kvar på bilprovningen, en extremt fantastisk arbetsplats. Kommer aldrig glömma personerna som jag jobbade med, eller min chef. Trots att vi var inhyrda konsulter så värderades våra åsikter och idéer precis lika högt som alla andras. Den respekten och tilliten jag fick därifrån har betytt enormt mycket.
 
Vi firade vi även min systerdotters första födelsedag. Kan fortfarande inte fatta hur snabbt hon växer upp, min muffin-tuffin <3.
 
I mars flyttade jag in med min kärlek. Vi köpte saker och inredde tillsammans, (various trips to IKEA). I Augusti firade vi ett år som par och i dagsläget har vi varit sambos i ca 10 månader och jag älskar vårt liv tillsammans något oerhört. Finns inget bättre än att komma hem till Tor varje dag, vakna upp med honom, så mycket kärlek! Han är en självklar del av mitt liv som jag aldrig vill vara utan.
 
Det enda som har gått på sparlåga det här året är bloggandet och jag spår tyvärr inte en ljusare framtid vad det gäller detta. Älskar att blogga men när man jobbar heltid så får man andra prioriteringar.
 
Årets låt: Over the Love - Florence and the Machine
 
Årets film: Gravity (bioupplevelse med Linda och Tor)
 
Förhoppningar för 2014: Utvecklas ännu mer i min yrkesroll, klättra på stegen, förhoppningsvis ännu mer kvalificerade uppdrag inom admin. Mod att fortsätta gå min egen väg och tro på mig själv. Umgås mer med min kära systerdotter och min kommande systerson <3 Förutom det vill jag verkligen komma iväg och resa mer! Hittills har det varit svårt att avsätta tid till detta, men nästa år, då tusan.
 
Lite utvalda bilder från året som varit...

Kommentera här: