I got a pocket, got a pocketful of sunshine

Mådde riktigt bra imorse när jag vaknade, den begynnande huvudvärken från gårdagen är som bortblåst och kvar finns endast ett lugn och fridfulla känslor. Ingen mening med att slösa energi på människor som är så ovetande och lögnaktiga att man blir mörkrädd, och vars åsikter betyder noll. Jag vet var jag står, jag har min kära familj som är min värld, mitt allt! (De som gör någon av dem illa är inte värd ett skit i mina ögon, så är det). Har även mina underbara vänner som jag skulle gå under utan. Att lägga energi på människor som lämnar en dålig smak i min mun och som inte får mig att må bra ser jag ingen som helst mening med och har inte gjort de senaste åren, blood is not always thicker than water, tyvärr. Jag vägrar att ge igen med samma mynt, för jag vet att det inte är värt det. Blir inte ens provocerad längre, jag har lagt det bakom mig, kanske dags för vissa att göra detsamma och gå vidare med sina liv?

Pratade precis med syrran, hon och älskade lilla Isabella kommer hit om några timmar. Guuud, vad jag saknar min systerdotter, inte kramat henne på över 8 dagar, INTE okej! Fantastiskt hur mycket mitt liv har förändrats till det bättre sedan hon kom in i mitt liv, den enorma kärleken är ofattbar. Kommer pussa sönder henne när jag ser henne! <3

Life is good :)

Kommentera här: