Whining over whiny people

Dagens störomoment: Gnälliga människor!

Nu pratar jag inte om folk som faktiskt har problem eller som har något påfrestande som hänger över deras huvuden och är i behov av att få ventilera. (Jag har inget emot att lyssna om folk behöver prata av sig!). Nu pratar jag om människor som klagar för typ ALLT. "Åh, allt är så tråkigt", "Åh, nej, jag vill inte", "Ugh, jag orkar inte!", "Usch, jag är så trött", "Blä jag försov mig", "Nej, vilket dåligt väder det är", "Ingenting är roligt", "Allt suger","Alla är idioter", "Inget kommer att bli bättre", Blah blah blah! Vad man än säger så är personen fortfarande ett stort neggo som AKTIVT VÄLJER att leta fel och spy negativitet över allt! Som en femåring, jag får Damp! :P (Tacka fan för att ens liv är jobbigt om man hela tiden intalar sig själv det). Detta är inte bara en jävligt stor turnoff utan även extremt tärande att tvingas lyssna på. Vare sig de är medvetna om det eller ej så stjäl de energi i mängder. Jag tänker att om jag hade betett mig likadant så hade jag antagligen inte haft några vänner kvar...

Kommentera här: