"Vi är köttätande, spänningssökande.. Kvinnor"

"...vi vill ha saftiga svin som rör till våra liv. Vi söker ju också spänning, vi måste ju fylla våra liv med ett spännande innehåll. Iaf jag, jag ser mitt liv som en film och jag har huvudrollen.


Det förklarar mitt beteénde, kanske? Mitt missbruk med make up och hår blekning. Försöker bleka bort det som finns där inne under hårrötterna. Hjärnan som får oss att bli uttråkade, vi behöver stimulans. Drama, gråt och en redig bitch slap på klubben, that always spice things up.. NEJ! Kasta en drink över honom i vrede?! Been there, done that. Känndes bra faktiskt, riktigt dramatiskt. Fast jag är jag, räcker inte med en. Lyckades få iväg två stycken på en och samma gång, wow, yes, såja…"



Det här kan vara ett av det mest intressanta inlägg jag någonsin har läst/någonsin kommer läsa i Kissies blogg! Vågar jag erkänna att jag faktiskt håller med om allt? xD


Btw, det här var min favorit i årets melodifestival: (jag har tydligen inte samma smak som svenska folket xD)

Kommentarer:

1 L:

skriven

Wow kan Kissie stava?

Jag måste erkänna att Kisse tidigare var mitt guilty pleasure men jag har slutat gå in på hennes blogg för jag blev bara arg och irriterad (jag menar wtf bara massa hat, ps redigerade bilder och vikthets).

Hon kanske efter senaste skandaler upptäckt att i likhet med mig så tröttnar människor efter ett tag på provokationer, enbart i syfte att provocera för att öka läsarantal. Plus att jag vet att alla ser igenom detta och tar avstånd från det.

Och jag tror ocskå att de flesta i likhet med mig själv tillslut tröttnar på "kissie", som är en fabricerad bloggfigur, en pastich på en "schtek" Stureplansbrud som i verkligheten inte existerar.

Jag antar att hon blev rädd att förlora det hon skapat (läs lättförtjänta pengar).

Nej inget hat för min del jag vill läsa inspirerande, tankeprovocerande inlägg och bloggar inte skräp.

2 Anna:

skriven

Jag tror att hon börjar tröttna på sin fabricerade image. När det kommer till kritan har hon antagligen (precis som jag xD) svårt att hålla tillbaka sina riktiga tankar och känslor, de som inte är skapade för hennes påhittade barbie-karaktär :P

Kommentera här: