What happens in Barkarby, stays in Barkarby

Lärdommar av livet i Barkarbystaden:
 
- Köp aldrig en luftmadrass att sova på till ett hem där det finns en energisk katt. Det resulterar i att du relativt snart kommer att vakna på golvet.
- Grekiska korgrillsbaren, enough said.
- Kommer aldrig att bosätta mig permanent brevid en pendeltågsstation igen! De få gånger som jag har varit i tid till jobbet kan räknas på en hand. Förstår verkligen tanken bakom Barkarbystaden, allt finns redan här då det är så knepigt att ta sig härifrån.
- Jag kommer aldrig att skaffa en egen katt, eller något djur överhuvudtaget. För att citera Rory Gilmore: "I know you're not a cat person, so you truly will be alone if you don't find someone".
- Tivo kan vara den bästa uppfinningen ever. Hur kommer jag klara mig utan detta?
- Man kan aldrig se för mycket av "Ex on the beach" eller för mycket av "Kardashians".
- Det bästa är nog att investera i en helkroppsspegel så att behovet av att springa ut och trycka på hissen "Fucking-åmål-style" minskar, vilket inte resulterar i att du råkar ha sönder hissdörren..
- Max Drive-in, enough said.
- Bluetooth-högtalare är guds gåva till människan.
- Man kan mycket väl regissera en bra skräckfilm i korridoren från huset till garaget. Ett bra råd är att inte ta denna väg ensam på kvällen.
- Två personer i en etta funkar, men mycket tålamod och kärlek skadar inte.
- Tjejsnack <3
- Conquests.
- Ryktet att tjejer allra helst dansar halvnakna och kastar kuddar på varandra stämmer.
- I was addicted to the hokey pokey. But then I turned myself around.
- Du kan aldrig inneha för mycket av följande: Skor, parfym, hårspray, doftljus, lotions.
- Du kan aldrig lyssna för mycket på "Ingen annan rör mig som du" av Norlie & KKV.
- Bakishäng på Cafe Stockholm <3
- SÅ. MYCKET. SKRATT.
 
Bild från ett nattligt äventyr...

Kommentera här: