I'll tell you my sins and you can sharpen your knife

Underbara fredag! Har haft en så bra vecka på jobbet! Mina mysiga kollegor som får mig att skratta varje dag är GULD. Förutom det så är jag (med handen på hjärtat) så jäkla stolt över det arbete jag utför.
 
Ligger just nu och kollar på Resident Evil - Afterlife. Ett ord: (slägg-mannen! <3). Innan dess blev det ett besök på Grekiska Kolgrillen över gatan och Let's Dance. Är kattvakt i helgen då Jen-darling besöker lover-boy. Förutom det finns inga direkta planer. Blev iofs bjuden på en fika av en trevlig prick men valde att skjuta på det. Trots att jag kan skippa kryckorna mer och mer känner jag fortfarande att det är ganska jobbigt att gå längre sträckor om jag inte måste. Längtar tills jag slipper dem för gott! Nu: Varm dusch och myspys-kläder <3 <3 <3
 

Kommentera här: