Oscars 2014

Av någon anledning hade jag läst fel på datum när oscarsgalan skulle sändas. Hade planerat lite av en uppesittarkväll och att jag och Tor skulle hinna se alla filmer i den "tunga" kategorierna. Men det gick åt pipsvängen då jag ca 6 timmar innan fick reda på att det var igår. Självklart var jag vid det laget alldeles för trött för att hålla mig vaken hela natten OCH sedan gå till jobbet. Ett ord: BITTERT! Men men, får försöka tajma in nästa år istället. Vi var iaf och såg American Hustle igår, förutom helt underbara skådisar måste jag dock erkänna att den var rätt så medioker.
 
Blev riktigt glad imorse när jag läste att Gravity kammat hem hela 7 oscar, och att 12 years a slave vunnit för bästa film, så värt!
 
Haha! Jag dööör för den här bilden!
 
jennifer lawrence drop a boob selfie picture

Kommentera här: