Gotland i mat

ÅH, åh åh! Hemma efter en underbar resa! Cudos till min underbara sambo som inte bara är en fenomenal kartläsare (GPS-tolkare), utan även ett fantastiskt resesällskap. Massa kärlek till min baby!
 
Funderade lite över hur jag ska lägga upp dokumentationen av Gotland. Lyckades ta över 1700 bilder (hello galen perfektionist!). Bestämde mig dock för att börja med en svårslagen favorit, maten! Tanken med Gotland var att det förutom en upplevelse och relax-resa även skulle vara en matresa. Om man bortser från att jag älskar att prova på nya smaker så älskar jag även att fotografera och dokumentera mat. Tveklöst det absolut roligaste motivet enligt mig. I en perfekt värld hade jag mer än gärna skolat om mig till kokboksfotograf. Men men, eftersom jag varken är världens bästa fotograf eller har tillgång en bra kamera så får ni hålla tillgodo med hobby-pretto-bilderna nedan. Btw, innan folk får för sig att "spritromantiken" flödar så vill jag poängtera att de flesta drinkar nedan är alkoholfria.

För information om varje rätt besök gärna min insta ----->
 






Kommentera här: