Projekt balkong!

Har fått dille på balkongmöbler! Särskilt nu när det är varmt ute så vill jag fixa till vår balkong mer än någonsin. Vi bor på 13de våningen, är det någonstans man bör njuta av en härlig balkong så är det hemma hos oss. Jag vill skapa en härlig oas med mycket sittplats bekväma fräscha sittdynor. Har en syn framför mig hur vi bjuder över vänner på drinkar och middag. Tänkte mig någon form at hörnsoffa. Problemet är att de flesta möbler jag har hittat har såå jäkla låg sitthöjd (annoyed)... Hm, får spåna vidare på denna tankegång.
 
Inspiration

Kommentarer:

1 Diana DeMarkey- LiveYourDreams!:

skriven

Åh vi har ju sååå likadan smak. Jag älskade första bilden! Mycket jag vill göra, många ideer men vet inte ens vart jag ska börja. Vi har en stor altan men vette fasen om jag verkligen är lämpad att bo i hus.. haha Spindelrädd som få =)

Svar: Haha, I hear ya! Så dyrt med nya balkongmöbler också! :O
Anna

Kommentera här: