Life is being in bed with you, everything else is just waiting

Lite mindre stressig vecka den här veckan. Jag är en gladare sambo som kan släppa jobbet när dagen är över och för en gångs skull andas ut lite när jag inte jobbar. Arbetar fortfarande med att försöka släppa lite på prestigen och stå ut med det faktum att jag kanske inte kan vara överallt och hinna med precis allting hela tiden... Getting there!
 
Till något mycket mer exalterande! I helgen har Catching Fire premiär (okej, egentligen har den premiär idag, men vem fan hinner gå på bio mitt i veckan??). Har dock vissa farhågor att bli besviken pga höga förväntningar, (något man får ta i akt när man redan har läst boken). Första filmen var dock en av mina bästa filmupplevelser på flera år.
 
Ska se om den ikväll som en uppladdning <3
 

Kommentera här: