Att verkligen älska

Dagens Tweets...

 
 
Tror jag är lite kär i Cissi Wallin! ;-)
 
Ska jag bli väldigt personlig får en stund så tror jag att sex är bland det mest primära och viktigaste i ett förhållande. Skulle personligen ALDRIG kunna vara tillsammans med någon som jag inte klickade sexuellt med även om vi klickade på alla andra plan. Det tog några år från min debut innan jag förstod ordentligt. Hur viktigt, djupt, känslosamt, obeskrivligt, spännande sex kan vara. Hur fruktansvärt nära en annan människa man faktiskt kan komma, att man kan synka så bra, att det är mer än bara kroppsligt. (Detta skedde inte förrän jag steg in i min nuvarande relation med en person som verkligen var intresserad av att utforska HELA mig). Känslan av att ge allt av sig själv till någon annan och låta någon se ens själ, ens allt. Känslan av att vilja ha en annan människa så MYCKET. Det köttsliga, det totala tillfredställelsen, hungern efter mer, (Tror detta egentligen är för svårt för mig att förklara med ord, låter mest flummigt!). Kort och gott, jag förstår sex nuförtiden. Framförallt hur fantastiskt det faktiskt kan vara. Och ja, jag tycker att det är jävligt speciellt.
 
Tydligen har den genomsnittlige svensken sex ca 4,8 gånger per månad, haha! Låter typ som en genomsnittlig helg för mig xD
 

Kommentera här: