The last trailer

 
Inte långt kvar till sista delen nu :) får se vilka jag går och ser den med. "Hej-vi-är-ett-twilight-nörd-par" humle och dumle aka Mia och Peter känns givet xD. Kom ihåg när vi var och såg första delen och hur jag, precis innan visningen skulle börja, kände lilla muff-tuff sparka inifrån min systers mage. Ett riktigt speciellt ögonblick. Det var btw efter den visningen som min fina syster bestämde sig (om det blev en tjej) att döpa henne till Isabella Marie.
 
 
Får se om min kära pojkvän (som har sett de tre första filmerna men inte är ett fan av Twilight) kanske joinar också. Han har sagt att han gärna följer med mig eftersom det är något jag sett fram emot, aww, min honeybun, haha! ;)
 
Tänkte försöka planera för en visning av Breaking Dawn del 1 innan dess xD

Kommentera här: