Take me by the tongue and I'll know you, kiss me till you're drunk and I'll show you

Kysste precis min älskling hej då när jag lämnade av honom vid tågstationen. Hatar alltid när vi måste skiljas åt, särskilt efter en underbar (om än intressant) helg.
 
Det jag uppskattar mest med mitt förhållande är att vi verkligen kan prata om allt... Serious talks kan varvas med intressanta (to say the least) diskussioner. Som många kanske vet är jag en person med extremt många åsikter, haha! Tror dock min honey börjar vänja sig vid det nu, hell, I think he prefers it that way. Nu när vi verkligen börjar lära känna varandra på ett djupare plan så känner jag bara mer och mer att vi verkligen är en perfekt match, som att jag äntligen har hittat helt rätt, älskar honom mer än något.
 
Mitt allt <3... Den person som får mig att börja reflektera, får mig att skratta, får mig att känna.
 
Boyfriend + Ponies :)

Kommentera här: