Oh, fiddledee-dee

Jag: Älskling, du tycker väl inte att min senaste status lät sådär jättearg, eller hur?
Boyfriend: Ehm, hehe, jo
 
HAHA! whoopsi
 
Han tycker dock att det är ett ämne som det är okej att bli förbannad över... Mina rants får mig ibland att låta argare än jag egentligen är. (Eller, okej, jag var extremt irriterad, men det tenderar att lägga sig snabbt). Har aldrig gjort någon hemlighet av att jag har starka åsikter, men nästa gång kanske jag slopar lite fler av svordomarna xD
 
Anyways, helgen var toppen, som vanligt när jag får umgås med personer jag tycker om. Hade en ny heltidsanställning att fira så jag, syrran och Tor tog en sväng förbi Fridays. Efter en god middag, några drinkar plus prommis genom stan drog vi hem till honom för att se The Hunger Games. En film jag verkligen hade tjatat om att han borde se! (Eftersom min pojkvän är ett stort Battle Royal-fan trodde han att det skulle vara en hollywoodaktig pg-13 version av den, but boy did I prove him wrong ;) haha. Nu vill han skaffa den på Blu-ray.
 
På lördagen blev vi kvar i sängen mest hela dagen. Det var tänkt att vi skulle hinna se Gone with the wind, men eftersom den är extreeemt lång tog vi oss aldrig riktigt förbi första akten xD Oh well, next time...
 

Kommentera här: