One of those lists

Nej, jag är inte alls uttråkad.... Haha! ;)
 

Är du tillsammans med någon? Ja!
Hur träffades ni? Träffades första gången genom gemensamma vänner för lite över ett år sedan. Vill nog säga att vi klickade ganska direkt. Vid den tiden var vi dock båda "upptagna" på annat håll.
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 4 månader, vi har umgåtts i fem.
Kommer du ihåg er första kyss? Gud ja, vilken jävla kemi, det var magiskt.
Vilket är ert bästa minne? Åh, det finns många. Första gången vi tränade tillsammans, haha! Första beröringen, första kyssen, första gången vi älskade, första gången vi sa "jag älskar dig", kvällen då min älskling frågade om jag ville bli tillsammans... <3
Hur många namn finns det på din hångellista? Haha, jag slutade räkna efter 25.
Har du hånglat upp nån celebrity? hmmm.... Kommer faktiskt inte ihåg, någon b-kändis på sin höjd.
Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? Inte på ett sexuellt sätt, men yeah, sure.
Ärligt. Hur många finns det på ligglistan? Haha, det behöver mina bloggläsare inte bli informerade om. Räcker med att min pojkvän vet.
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Nej, däremot har jag "dumpat" ett jävla svin.
Konstigaste plats du sexat på? Well, en stuga bredvid Vänern kanske? haha
När hade du sex senast? 4 dagar sen
Finns det nakenkort på dig? Hahaha, det du.
Har du blivit påkommen när du haft sex? Ugh, no comment! xD
Största åldersskillnaden på dig och ett hångel? 15 år kanske
Vad tänder du på? Min pojkvän!
Hur många har du hånglat med på en kväll som mest? Guud, haha, två? tre?
Vilka av dina kompisar är riktiga kåtbockar? AHAHAHA! Allihop! xD
Har du blivit med barn någon gång? Nej.
Vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? Har inte gjort några direkt pinsamma saker. Har väl sagt något roligt och börjat skratta.
Vem är den bästa du har haft sex med? Min nuvarande, utan tvekan. Han är en jävla gud!
Vem är den sämsta du har haft sex med? Sämsta och sämsta... Vissa har man bara sämre kemi med. Not naming names!
Har du haft sex med någon kompis? Nej!
Vem var en slump att du hade sex med? Tror ingenting händer av slumpen.
Ångrat någon av dom? Well, nej, egentligen inte.
Var du kär i alla? Gud nej, har bara varit kär 2 gånger i mitt liv.
Är/har du varit en player? Haha!
Har du någonsin haft fyllesex? Haha, "fyllesex" låter så billigt... Tipsy på sin höjd. Delar gärna en flaska rödvin med min käraste. 
Saknar du någon speciell nu? O JA <3
Har du svårt att bli kär? Extremt svårt, inte många som har lyckas komma mig riktigt nära. 
När kysste du någon senast? I söndags
När sextade du senast? Haha... *visslar*
När fick du en komplimang senaste? Det får jag varje dag :)
Har blivit ombedd att lämna en krog/restaurang pga för vilt hånglande? Haha, faktiskt inte, konstigt nog.
Blir du lätt svartsjuk? Nej, utan tillit är förhållandet inte värt ett skit.
 

Kommentera här: