Humility is a virtue

Tror jag måste sluta läsa blondies blogg, för varje gång ett sådant här inlägg ploppar upp kan jag inte hålla mig ifrån att säga min åsikt. Det finns en anledning att hon får så pass mycket negativ kritik som hon får, och en anledning till att t ex Kenza inte alls får mottaga lika mycket kritik, det stavas ödmjukhet. Hennes brist på empati och oförmåga att se saker ur någon annans synvinkel påminner onekligen lite om ett diktatursamhälle. Blondinbellas egna "egotänk" har stigit henne åt huvudet så pass mycket att det börjar urarta i ren hybris. Att man ska ignorera rena hat-kommentarer känns som en självklarhet, finns många low-lives där ute, men att praktiskt taget skälla ut alla läsare (vilket jag iaf får känslan att hon gör) som tycker annorlunda? Skrämmande att ingen i hennes närhet verkar kunna ta ner henne på jorden.

Mitt svar till Blondinbellas provocerande inlägg om att i princip 50% av hennes läsare bara är bittra:


Kommentera här: