I'm a bad babysitter, got my boyfriend in your shower... Woo! I'm making 6 bucks an hour

Haha, awesome song! ;)



*Utmattad men glad moster*
. Gick upp vid 6 imorse för att åka till Strängnäs och vara barnvakt åt Bells.

När man är ensam att ta hand om lilla solstrålen får man verkligen en liten inblick i hur livet som småbarnsförälder är. Hon är adorable mestadels av tiden, men jag är glad över att jag endast är moster och inte mamma, cause it's fucking hard work too! Babyblöjor, babykräk, babyflaskor. Glad baby, ledsen baby, arg baby, baby som måste rapa, baby som har ont i magen. Ingen beundrar min kära syster mer än jag just nu.

Själv är jag fortfarande djupt inne i den "spontana, egotrippade, leva livet, göra vad jag vill när jag vill, gå ut och ha roligt, hångla upp ett random fem i tre-ragg på dansgolvet-fasen", kommer nog stanna där några år till xD

Kommentarer:

1 L:

skriven

Kul att Bellan överlevde babysittin' blond auntie. Lolz!

2 Anna:

skriven

Haha, don't know what you're talking about, I've got mad skills ;D

Kommentera här: