Hydrogen in our veins, it cannot hold us up, my blood is boiling

Ibland får man till det! Grämer mig lite över att jag inte tog mig tid att ta en bättre bild igår, dvs förutom den nedan som jag tog i stress en minut innan vi sprang till tunnelbanan, jag var -if I may say so myself- smokin' hot ;) För övrigt hade vi en trevlig kväll, dansade tills vi nästan stupade!

De enda jag har invändningar emot när man går ut är när random losers tar sig friheten att ta tag i en och bli touchy feely utan förvarning, och trots att man visar att man inte är intresserad, vägrar fatta vinken. No offence, but fuck off! Vill man få kontakt med mig så är det ögonkontakt och verbal kvickhet som är nyckeln. Och kan man inte vinna över mig med intellekt och charm, ja då har man ingen jävla chans iaf.

Kommentera här: