I don't think drama follows them as much as they chase it

Jag kan liksom inte riktigt hjälpa att garva åt extremt uppmärksamhetskåta personer utan självrespekt som omger sig med 'ja-sägare' och tror att världen cirkulerar runt dem. Gud nåde den som säger emot. Alla som inte intygar att personen i fråga är fabulous blir smutskastad. In the future it will blow up in your face... And what's with the namecalling? Tyder oftast bara på att man antingen är dålig på att argumentera, inte har något att komma med egentligen, eller bara är jävligt sen med att växa upp och känner att man fortfarande måste ta till personangrepp för att göra sig hörd, (högstadiet ringde och vill ha sin jargong tillbaka!). I långa loppet gör de endast narr av sig själva. (Måste dock erkänna att jag som liten skadeglad gossip-lover tycker det är otroligt underhållande att följa xD). Men jag sitter på andra sidan och tackar Gud för att jag inte är en del av "the evil world" och för att jag aldrig skulle omge mig med endimensionella ass-kissers.

You may have a pretty face but you can't photoshop your ugly soul
.

Kommentera här: