The calm before the storm

Glad första advent! Nedräkningen mot jul har officiellt börjat.

Igår blev det premiär för årets första glögg, plus att juldekorationerna åkte fram. När det gäller min kära mor så existerar inte uttrycket "less is more". För tillfället hänger det en boll i varje fönster. Alla i olika färger. Den gröna är nog min favorit.



Glöggen visade sig dock vara en mindre bra ide eftersom den lyckades göra mig extremt illamående (igen). Därmed har även glögg tagit sig in på listan över saker jag aldrig mer kommer ha något intresse av att konsumera.



Btw, what's up with this freaking wind? I södra sverige får man tydligen inte vistas ute.
Här hemma räknar vi nästan med strömavbrott. (Vi tenderar att drabbas av det varje gång ett lite hårdare oväder sveper förbi). We'll see...

Kommentarer:

1 L:

skriven

Yeah I know you like balls.

2 Anna:

skriven

Haha, pervo! xD

Klart jag gör ;)

Kommentera här: