A thank you note



Tydligen är det Thanksgiving idag. Jag har inte så stor vetskap om hur man firar, men om jag har förstått det rätt så delar man en måltid, kommer ihåg pilgrimerna, och tackar människor omkring sig som har betytt mycket under året som gått.

Vill därför göra samma sak, skippa måltiden, men säga "tack" till ett antal personer som betyder mycket för mig.

Först och främst, min familj: Min kära mamma, Linda, Mia och Peter. I love you! Utan er skulle jag gå under.
Mina nära vänner, ni vet vilka ni är, tack för att jag kan prata med er om allt, tack för att vi alltid har så fruktansvärt kul tillsammans, ni betyder otroligt mycket <3
A, my lover and friend. Tack för att du finns i mitt liv, tack för att du stöttar mig och ger mig värme när jag som mest behöver den.

Kommentera här: