Hollywood in our backyard

När man bor i en liten "by" med 800 invånare där inget händer, tenderar alla rykten att sprida sig som en löpeld.

För ett par kvällar sen såg vi en massa husvagnar uppställda på en skolgård mittemot där vi bor. (Varje gång man ser husvagnar drar vi direkt slutsatsen att det är tyskar på semester), men enligt vissa källor så var detta inte fallet...

M: Vet du vad husvagnarna var för något?
Jag: Vadå?
M: De spelade in scener för en film i millennium-serien.
Jag: Eh, va? Alla tre filmer är ju redan gjorda xD
M: Grannen sa det.
Jag: Om det nu var inspelningen av någon av millenniumfilmerna, vilket jag har mycket svårt att tro, måste det ha varit nyversionen som är gjord av Hollywood... Så du menar att typ Daniel Craig skulle ha sprungit runt vårt hus igårkväll? haha!
M: Det var vad de sa iaf...

Nu har jag själv pratat med grannen och hon bekräftade att detta faktiskt är sant. Daniel Craig befann sig i Björnlunda i förrgår, ca 100 meter ifrån där vi bor.... HUR COOLT ÄR INTE DETTA??? I adore him!! *dör!* xD


Bästa Bond och bästa bondbruden genom tiderna ;)

Kommentera här: