Shut your mouth and turn me inside out

Inget slår känslan av att vakna av att någon smeker din rygg och drar dig närmare intill sig...

Resultatet av great pleasure är dock att jag nu i efterhand har träningsvärk i låren och en massa misstänksamma blåmärken överallt, don't ask xD

What else is new... Dammade av Breaking Dawn, eller "Så länge vi båda andas" som den så fint heter på svenska. Vill läsa om den igen innan filmen kommer ut. Förutom the obvious kommer jag faktiskt knappt ihåg vad den handlar om, (jag är inte världens största fan av Breaking Dawn).


Kommentarer:

1 L:

skriven

Hallå din slut, nu är det för mycket snusk i bloggen. Din syrra vill inte veta sånt!

2 Anna:

skriven

Haha, jag lever bara upp till mitt rykte... Skoja! xD



Skämtåsido, sure jag är lite frispråkig, but that's just me xD Jag kan inte ta hänsyn till vilka (familjemedlemmar) som kanske kommer läsa eller att någon kanske kan ta illa upp. Det har jag aldrig gjort och kommer aldrig att göra... Tvingar ingen att läsa you know ;)

puss

Kommentera här: