Something filled up my heart with nothing, someone told me not to cry

Liten mini-resume av 2011 såhär på sluttampen... Blev lite ärligare än jag hade räknat med, känns dock inte som om det spelar någon större roll längre.

Årets bästa: Att få bo ihop med Jen-darling, alla stunder jag har umgåtts med henne och mina andra fina roliga vänner. Kryssningen i början av året, (haha!). Att få gå tillbaka till skolan, alla roliga kurser, trevliga lärare, att träffa nya människor, syrrans graviditet, planering för den kommande babyn, alla mysiga stunder tillsammans med... alla! <3
Årets sämsta: All drama, alla deppiga perioder. Att inse att personen jag hade extremt starka känslor för gick vidare och blev lycklig med någon annan var som ett slag i magen. Har gråtit på varenda jävla axel till folk jag känner. Det har tagit tid att läka. Ibland gör det fortfarande ont (ett fucking år senare). Ibland saknar jag det som varit otroligt mycket, ibland hoppas jag fortfarande på ett livstecken. Ibland blir jag verkligen trött på den delen av mig själv som inte riktigt vill släppa det förflutna, I'm working on it. Tar en dag i taget. Hoppas på att få träffa en eller flera intressanta individer år 2012, find the spark that's lacking.
Årets bästa film: Black Swan, utan tvekan. Gick och tänkte på den i över en vecka.
Bästa musiken: Lyssnar på det mesta, men allt låtar av Florence (läste förresten att No light, no light blivit utnämd till song of the year av Time Magazine. Riktigt kul!). Fortsätter även med att vara lite kär i Gaga, Adele och Katy Perry (och i hennes man, höhö). 3oh!3's album var som en frisk fläkt i Juli (fast det var Januari), en uppstickare som överraskade. Har lite hat-kärlek till de grabbarna.


Empire Of The Sun - Walking On A Dream

Kommentera här: