'Ha! vi vinner'

Min mamma är så söt! Har aldrig sett någon vara mer exalterad över att snart bli mormor.

Mami: Kronprinsessan Victoria är gravid. Hon ska tydligen föda i Mars... Ha! vi vinner, vi får en baby före!
Jag: Hahaha!

Min syrras graviditet är en enorm familjehändelse. Vi betraktar den kommande babyn lite som allas baby xD. Han eller hon kommer snart ta plats, bli bombarderad med kärlek och bli en stor del av vår lilla men väldigt intakta familj.

Hoppas nästan lite på att det blir en kille, we need a boy in the family. Kan nästan se honom när han växer upp...oy, oy, oy xD

"Hej, mitt namn är ******. Låt mig berätta om några av medlemmarna ur min familj...
Min mamma är ömsint, glad, moderlig, en aning överbeskyddande och extremt huslig. Hon älskar Hello Kitty, stilren ljus inredning, rosa blommor, gardiner med budskap om kärlek och allt som är cutsie cutsie. Min pappa är en riktig lustigkurre
. Han älskar vetenskaps-tidningar, humorshower och kan det mesta om allting (tror han, hehe). Han är även en självutnämnd "Dr Love", gillar att komma med råd om relationer, och om allting annat. Min mormor älskar att baka bullar, skämma bort med nya grejer, och alltid bjuda på hemmagjord varm choklad.

Jag har två mostrar, den ena har universitetsutbildning, vid sagoläsning läste hon Harry Potter och hon vidgar alltid konstant mina vyer med ny musik och böcker skrivna av respekterade författare, kort sagt, hon är familjens "Lisa". Den andra, har ingen universitetsutbildning, men hon är blond, lekfull, kramig, skrattar högt och ofta, älskar Disney från 90-talet och kan applicera eyeliner i ett fordon som rör sig. Hon blandar även varannan mening med engelska ord/uttryck... Och har alltid en ny het kille på armen."

Haha, skoja bara!! (med den sista biten). Kanske xD

Kommentera här: