Thirteen horror

Peter tipsade om en rolig video. Ett hotell som har klätt upp en liten flicka till Samara från The Ring och ställt henne i korridoren för att skrämma gäster som går förbi. Videon går att se här (vad är det med små barn som är så läskigt?)

Anyways, när jag kollade igenom filmen på youtube fick jag syn på kommentaren: "never type thirteen horror into google". Självklart blev jag direkt tvungen att googla Thirteen horror xD. Om jag har förstått det rätt så är Thirteen en bok fylld med en massa horror stories, varav den första, "Magic", tydligen är den läskigaste historia som någonsin existerat.

Innan och medans man läser måste man dock följa vissa instruktioner. "Do exactly as the story tells you", vilket bland annat innebär att man måste sitta i ett kolsvart rum med dörren stängd (pff, troligt att jag någonsin kommer utsätta mig för det). Tydligen får man bara en chans också. Har man läst historien utan att göra exakt som det står är hela grejen förstörd, för evigt. Jag tror någon likställde det med att förlora oskulden, haha! Någon avrådde även kristna från att läsa den här historien, (ehm?)

Nu är den stora frågan vem av mina orädda, icke-paranoida, hedniska bekanta jag kan få till att utföra detta xD Är såå nyfiken på resultatet!

Kommentera här: