Pancakes

Update från mataffären:

M:
Åh, titta! Dom här vill jag prova!
Jag: Mamma, färdiga pannkakor? euw!
*En man kommer fram från ingenstans*
Anonymous hottie: Dom där är riktigt goda!
M: *världens leende* Ja, jag har hört mycket positivt om dem...*konversationen fortsätter*

(Några minuter senare kommer min kära mor praktiskt taget dansande emot mig med rosiga kinder) xD

M: Åh, han var ju supertrevlig! :D
Jag: Typiskt dig att börja flirta med någon vid frysdisken xD

*I bilen hem*
M: (Fortfarande med världens största leende) Vilken fräsching han i affären var
Jag: Haha!
M: Och att han bara kom fram och började prata med mig
Jag: Mamma... you need to get laid! xD
M: Va?
Jag: *himlar med ögonen*
M: Ja, men han var för ung

Hahaha! xD <3


Kommentarer:

1 Naoko:

skriven

xD!

2 Anna:

skriven

:D

Kommentera här: