Daddy's little girl

Vill skriva ett inlägg för att hedra min pappa (Tyrone Nilsson) vars födelsedag är idag.

Har snart gått 10 år sedan hans bortgång, men det går aldrig en dag där jag inte tänker på honom.

För att kortfattat beskriva min pappa för de som inte har träffat honom:
En underbar varm kärleksfull människa, (han hade även en förmåga att läsa människor och se igenom falskhet).
Sleeve tattoos! What can I say, tatueringar var hans grej, även ett par rätt så vulgära sådana xD
Galen i bilar, (kommer fortfarande ihåg alla gånger som jag åkte med i hans blodröda Corvette och hur jag tjatade om att han skulle köra fortare xD <3)
En hantverkare enda ut i fingertopparna! Var något trasigt kunde man räkna med att det var fixat inom en timme ;)

Ibland är det svårt att greppa att livet kan vara så jävla orättvist... Det faktum att vänner till mig har båda sina föräldrar hos dem, men inte jag. Att någon random idiot förtjänar att leva men inte han. Men sen övertygar jag mig själv om att det kanske finns en kosmisk mening med allt som händer iaf...

Love you always! ♥

Kommentera här: