A little bit of everything, all rolled into one

Tack till min fina syster för de 2 senaste inläggen :)
Jeez, you put my blogging to shame.

Min syster är som min andra hjärna, inte mycket hon inte vet
(iofs har du 8 års försprång xD).

Inbillar mig ibland att jag är en crazy blandning mellan mina systrar.
Hälften smart bok-nörd, hälften pryd, duktig, lugn Svensson xD
Eller inte xD
Okej, vi uppskattar mycket samma saker men jag kommer aldrig bli lika smart och allmänbildad (Hej, jag-lyckas-memorera-allt-jag-läser) som L. Eller komma ifatt M vare sig det gäller matlagning eller att hitta det perfekta marbodal-köket.

I guess I'm satisfied with being a floozy (väldigt) blond, blyg, oseriös "poser" med förkärlek till tequila.
Någon som lever (bara en liten bit) utanför verkligheten och tar dagen som den kommer...  

Well, for now anyway ;)


Kommentera här: