I'll try anything once, twice if I like it!

Gårdagen...wtf? haha!
Så wierd, men ack så kul! xD

 

Kom inte iväg förrän vid 23.00. (till en klubb som stänger 01)

Kit's lilla förfesten drog ut på tiden... Detta eftersom min kära flicka först skulle raid-a sin garderob och hora framför spegeln i hundra år xD
I valet och kvalet bestämde jag och Akio att hon skulle ta den lilla gula från "Beyond Retro" Very "The hills are alive" gone dirty. Så klockrent!
Not a lot of people can pull that look off ;)

 

Idag vaknade jag med ett stort blåmärken on my ass!
Råkade halka igår och gick ned i splitt (Nej, jag var inte dyngrak!) framför de snyggaste killarna i stan. *Mortified* Fast ändå fascinerad över min vighet xD

 

Whatever I did or didn't do, said or didn't say...

...it was all a little mistake!

 

Från igår, hemma hos kit xD

 

Idag, L drog med mig till "Ett Skafferi" för frukost

Kommentera här: