Not a dry seat in the house



D'espairsRay, what can I say...så jävla heta och...bra! i brist på ett bättre ord :P
(Jag och synonymer :S)
Låter klyschigt, men inga ord kan göra dem rättvisa. I guess you had to be there...

Hela "klubben" gungade, bokstavligen! xD 
Trodde aldrig att det skulle lyckas bli ett sånt drag som det faktiskt blev. 
Bäst var nog iaf Tsukasa flöjtsolo, oväntat men ack så sexigt!
Har tyvärr inga bilder att lägga upp. För en gångs skull så var jag en laglydig lite flicka som följde fotoförbudet.

De J-rock band jag har sett so far har alla varit riktiga entertainers som alltid kommit till sin rätt live! 
Det märks så väl att de brinner för att få lämna ett bestående intryck. Well, you had me convinced ;)

Vem var hetast då? Trummisen, gitarristen, sångaren eller basisten?
Whaa! jag kan inte välja en, don't make me! 
Alla hade någonting som var lockande, mohaha! 
(Har dock en förkärlek för trummisar xD)

Kitten, the lucky bitch lyckades fånga Zeros plektrum med sin urringning. 
We'll be performing voodoo on that later on, hehe ;D

Kommentarer:

1 Kitten:

skriven

ond voodoo!!! whaaaa

XD

"jag bryter ihop.."



yes yes, sex all the way

fuck, jag behöver så...fuck?

supernice, och ja, välj va du vill, men inte bassisten ;D

Kommentera här: