Aurora Borealis

 
Tydligen så kommer man inatt mellan kl 01.00-04.00 ha möjlighet att få en glimt av Norrsken i hela landet pga en kraftig solstorm... *Laddar med sockerfri Redbull* Är SÅ facinerad av detta och avundas norrlänningarna något oerhört.
 
 
Att lära sig gå går (sakta) framåt btw. Hade hembesök av en underbar sjukgymnast idag som kommer komma hit kontinuerligt. Så stöttande och framför allt förstående!! Detta var första dagen som jag med peppning vågade mig på RIKTIGA steg och nya övningar. Idag var det basic gångträning (väldigt försiktig start med korta steg). På torsdag kommer vi gå vidare med att träna i en trappa. Känns 1000 gånger bättre än mina egna taffliga försök. Tyvärr är den fruktansvärda pulserande knivhuggs-liknande smärtan och svullnaden efter varje gåträning något jag tyvärr får leva med, men den gör mig inte LIKA rädd som tidigare. Tänker att det är som rejält smärtsam mensvärk. Knaprar mycket alvedon, har benet högt och biter ihop.
 

Kommentera här: